Przejdź do treści
Strona główna » blog » Dlaczego powinieneś stworzyć stronę internetową?

Dlaczego powinieneś stworzyć stronę internetową?

Zastanawiasz się, czy na pewno Twoja firma potrzebuje strony internetowej i jeżeli tak to, na jakim etapie zabrać się za jej tworzenie? W tym artykule chcielibyśmy przedstawić Ci kluczowe powody, dla których powinieneś stworzyć internetową wizytówkę Twojej firmy!

Budowa Zaufania

Strona internetowa to świetny sposób na budowę zaufania u Twoich odbiorców. Nie ma znaczenia czy zajmujesz się handlem hurtowym, czy jesteś najzwyczajniej lokalnym piekarzem lub fryzjerem. Witryna internetowa pozwoli potencjalnym klientom na szybki i prosty sposób na pozyskanie kluczowych informacji na temat Ciebie i Twojej firmy, choćby takich jak lokalizacja, numer telefonu czy jakikolwiek inny rodzaj kontaktu. Pozwoli to poczuć się dużo bezpieczniej i pewniej ludziom chętnym wejść z Tobą we wszelkiego rodzaju współpracę.

Nowa pula potencjalnych klientów

Wiele osób w dzisiejszych czasach szukając tego czego w danym momencie potrzebują, proszą przeglądarkę Google o pomoc. Zainteresowani na przykład jakąś usługą będą szukać jej właśnie w internecie. Jest to świetny sposób na porównanie wielu ofert różnych firm jednocześnie.

Jeżeli Twój marketing opiera się na reklamach w postaci ulotek, banerów lub na marketingu szeptanym, automatycznie odrzucasz wszystkich potencjalnych klientów szukających rozwiązania swojego problemu w internecie. Posiadając dobrze pozycjonującą się stronę w internecie, masz pewność, że przedstawisz swoją ofertę każdemu, kto będzie chciał kupić Twój produkt.

Zwiększenie konwersji

Strona internetowa to także genialne narzędzie do zaangażowania klientów i zdobycia od nich ciekawych informacji. Jeżeli prowadzisz na przykład sklep stacjonarny, możesz opublikować Swoją ofertę na Swojej stronie internetowej. Implementując odpowiednie narzędzia analityczne (tj. Google Analytics), dowiesz się, czym interesują się klienci bardziej, a czym mniej. Dowiesz się, skąd pochodzą Twoi klienci i jakiej są płci. W skrócie poznasz wszystkie dane demograficzne, dzięki którym będziesz w stanie zbudować profil klienta, który wykorzystasz choćby w reklamach Google.

Marketing

Strona internetowa to także nowe możliwości. Posiadając witrynę Twojej marki, możesz zacząć wykorzystywać narzędzia tj. Google Ads, by rozpocząć reklamowanie się w sieci reklamowej Google. Daje do ogromne możliwości rozwoju Twojej firmie.

Nie ma co ukrywać, że korporacje wiedzą dzisiaj o nas wszystko. Wykorzystajmy to! Google pozwala nam na określenie profilu klienta, do którego ma trafić reklama, a następnie wyświetla ją najbardziej odpowiednim osobą. Reklama oczywiście musi gdzieś kierować, a kierowanie jej do Twojej stacjonarnej siedziby to kiepski pomysł. Klient musiałby przyjść na miejsce i dopiero wtedy poznać szczegóły Twojej oferty. Zazwyczaj ludzie nie mają czasu, albo po prostu się im nie chce. Dlatego właśnie posiadanie internetowej oferty Twojej firmy to idealne miejsce, na które możesz pokierować swoją reklamę.

Oszczędność czasu

Przede wszystkim strona internetowa to ogromna oszczędność czasu. Klienci nie muszą dzwonić do Ciebie z pytaniami o ceny czy w przypadku niektórych firm o wolne terminy. Wszystkie kluczowe informacje możesz umieścić na Swojej stronie internetowej. Początkowo klientów dzwoniących będzie trzeba przekierować na stronę, lecz po pewnym czasie docenią ten komfort. Sami nie będą musieli czekać godziny otwarcia, by móc zadzwonić, dopytać się o nieistotny szczegół, a Ty będziesz mógł wreszcie zająć się prowadzeniem Swojego biznesu i przestać odpowiadać w kółko na te same pytania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.